بازدید وزیر علوم، تحقيقات و فناوري از غرفه پارک علم وفناوری گلستان در نمایشگاه پارکهای علموفناوری در مدیریت سبز
دكتر غلامي، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروز از غرفه پارک علم وفناوری گلستان و محصولات شرکت شیمیگستر محیطزیست مستقر در پارک در همایش و نمایشگاه پارکهای علم وفناوری در مدیریت سبز بازديد نمود.
ه گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دکتر حسام، رئیس پارک علم وفناوری گلستان در این بازدید گزارش کوتاهی از اقدامات پارک استان گلستان در حمایت از شرکتهای حوزه مدیریت سبز به وزير علوم ارائه نمود.
دكتر حسام همچنين ضمن دعوت از دکتر غلامی جهت حضور در استان گلستان و بازدید از پارک علم و فناوری و دانشگاههای استان، خواستار حمایت بیش از پیش وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در توسعه زیرساختهای پارک علم و فناوری گلستان شد.
دکتر غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز قول مساعد سفر به استان گلستان و حمایت بیش از پیش از پارک علم وفناوری گلستان را داد.
همچنین حين این بازدید، شرکت دانشبنیان شیمیگستر محیطزیست مستقر در پارک، ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای اين شرکت، آمادگی خود را در توسعه بحثهای مرتبط با مدیریت سبز وزارت علوم و دانشگاهها اعلام کرد.





