تحت نظارت مرکز تجارت جهاني؛
بوتکمپ ۲ روزه «مدیریت جامع صادرات» در پارک علم و فناوری گلستان برگزار شد
پارک علم و فناوري گلستان با همکاري مرکز دائم صادرات و سرمايهگذاري ايران اقدام به برگزاری بوتکمپ ۲ روزه «مدیریت جامع صادرات» برای مدیران شرکتهای دانشبنیان و فناور کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، این دوره آموزشی دو روزه با حضور دکتر علیرضا شيرمحمديفرد، مدرس مرکز جهاني تجارت بينالملل در ايران، به مدت 20 ساعت در محل کارخانه نوآوری گرگان برگزار شد.
در اين دوره مفاهيم کاربردي از قبيل: چگونه از توافقنامه تجارت ترجيحي و آزاد بهره ببريم، چگونه به مشتري خارجي دسترسي داشته باشيم، موانع غيرتعرفهاي در صادرات و شناسايي آنها، قواعد مبداء ترجيحي و غيرترجيحي، شناسايي کد تعرفه و استفاده از آن، ابزارهاي استخراج اطلاعات تجاري، پرداختهاي بينالملل در شرايط کنوني، اعتبار خريد و اعتبار فروشنده، فرمت صحيح مکاتبات بازرگاني و فرمت صحيح اسناد بازرگاني و ... براي شرکتکنندگان ارائه شد.
گفتني است در پايان اين دوره و اخذ آزمون، گواهي حضور از طرف مرکز تجارت بينالملل (ITC) براي شرکتکنندگان صادر خواهد شد.










