نویسنده: روابط عمومی 0 93 تاریخ انتشار : 21 بهمن 1402

بيانيه روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان براي حضور جامعه علمي و فناوري استان در راهپيمايي 22بهمن

روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان با صدور بيانيه‌اي از جامعه علمي استان گلستان جهت حضور گسترده در راهپيمايي چهل و پنجمین بهار آزادي در يوم‌الله 22بهمن دعوت بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، در اين بيانيه از عموم مردم فهيم و شريف ايران به‌ويژه جامعه علمي  و فناوري استان گلستان خواسته‌ شده است با حضور يکپارچه و منسجم در راهپيمايي 22 بهمن با آرمان‌هاي رهبر کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و خلف صالح ايشان رهبر معظم انقلاب تجديد عهد و پيمان کنند.

 

متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

                                     بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

             وَالْفَجْرِ (1) وَلَيَالٍ عَشْرٍ (2) وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ (3) وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ (4)

يوم الله بيست و دوم بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصيرت و آگاهي ملت و بازتعريف حمايت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامي است. حضور حماسي و وحدت‌بخش مردم ايران در راهپيمايي باشکوه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در سراسر ميهن عزیزمان، براي عموم مردم و سياستمداران دنيا، معنايي متفاوت خواهد داشت که براي دوستان مايه نشاط و اميد و براي دشمنان اين انقلاب، مايه يأس و نااميدي است.

اينک در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي همچون سنوات قبل، سيماي کشور عزيزمان شاهد برپايي اجتماع عظيم و ميليوني خواهد بود و مردم گرانقدر ايران با هر بينش سياسي، هر نوع سليقه اجتماعي و از هر دين، قوم و نژادي همه يک صدا «استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي» را فرياد خواهند زد.

پارك علم و فناوري گلستان از ملت بزرگ و آگاه ايران اسلامي و تمامي اساتيد، دانشجويان، نخبگان علمي، فناوران، كارآفرينان و فعالان عرصه علم و فناوري دعوت مي‌نمايد تا بار ديگر با حضور حماسي و آميخته با بصيرت خود در آوردگاه راهپيمايي 22 بهمن‌، «شکوه وحدت و همبستگي، عزت و اقتدار» خويش را به نمايش گذاشته و با آرمان‌هاي بلند بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامی، شهداء و مقام معظم رهبري «مدظله العالي» تجديد بيعت نمايند.

بدون شک در چهل و پنجمین بهار انقلاب، كاركنان پارك علم و فناوري گلستان نيز دوشادوش ساير اقشار جامعه در اين همايش بزرگ شرکت نموده و با اهتزاز پرچم باشکوه ايران اسلامي به عنوان نماد هويت ايران و نشانه صلابت ايرانيان، اتحاد و همدلي خود را در صفوف به هم فشرده آحاد مردم نشان خواهند داد.