نویسنده: 1 0 1407 تاریخ انتشار : 16 دی 1397

بيانيه پارك علم و فناوري گلستان به مناسبت روز جهانی قدس

پارك علم و فناوري گلستان با صدور بيانيه‌اي ضمن گرامیداشت روز قدس، از مردم مومن و انقلابی به‌ويژه جامعه علمي استان گلستان برای حضوري پررنگ در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«لازم است روز قدس در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد.» امام‌خمینی‌(ره)

فلسطین و قدس همچون نگینی درخشان در جهان اسلام همچنان پرتو می‌افشانند و روز گرامیداشت قدس عزیز، بزرگ‌ترین یادگار امام راحل و بنیان‌گذار بزرگ انقلاب اسلامی برای وحدت تمامی مسلمانان است.

روز قدس، روز عهد و پيمان با واژه‌های ايثار، مقاومت و عدالت‌خواهی است. اين روز بزرگ نه‌تنها متعلق به مردم مظلوم فلسطين، بلكه متعلق به همه جهانيان است؛ روزی که مظلومان و عدالت‌خواهان فریاد ايستادگي حق در برابر باطل را طنین‌انداز می‌کنند، ایستادگی و مقاومتی که همیشگی بوده است.

دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه‌داشتن این وصیت تاریخی امام راحل، رسالتی است مهم که امروزه باید بیش از هر زمان به آن پرداخت و فریاد برآوریم و یک‌بار دیگر این روز بزرگ را در تاریخ به ثبت رسانیم.

پارك علم و فناوري گلستان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، ميراث ماندگار معمار کبير انقلاب، با آرزوي قبولي طاعات و عبادات اين ماه پرفيض الهي، همچون سال‌هاي گذشته از همه مردم شهید پرور استان گلستان به‌ویژه جامعه علمي و فرهيختگان، دانشجويان، اساتيد دانشگاه، نوآوران و... دعوت می‌کند تا بار دیگر با تأسی از آموزه‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله‌العالي)، در راهپیمایی روز قدس حضور یابند و وحدت و شکوه امت اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ

والسلام علیکم و رحمة الله»

                                                    «روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان»