نویسنده: روابط عمومی 0 676 تاریخ انتشار : 15 تیر 1400

تمدید مهلت ثبت‌نام دومین فراخوان گرنت جوانه و فراخوان آزمایشی گرنت شکوفایی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰

بر اساس ابلاغ دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت عتف، زمان ثبت‌نام در فراخوان دومین دوره گرنت جوانه و اولین دوره گرنت شکوفائی، تا پایان تیرماه سال 1400تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، وزارت علوم به منظور توسعه توان‌ ملی در نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر دانایی، زمینهسازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین و ارتقاء ظرفیت توسعه فناوری در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی، از پایاننامه‌ها و رساله‌های دارای ایده فناورانه و بازارگرا در قالب طرح گرنت جوانه حمایت می‌کند.

مرحله دوم طرح گرنت جوانه در ۲۸ پارک علم و فناوری از جمله پارک علم و فناوری گلستان در تمامی حوزه‌ها به صورت عمومی اجرا خواهد شد که میزان حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی ارشد و دکتری به ترتیب ۲۰ و ۴۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض می‌باشد.

پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و پارک نوآوری و فناوری نفت و گاز نیز به عنوان سازمان‌های حامی این فراخوان در دو حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنعت نفت از طرح‌های احراز کننده شرایط مورد نظر حامیان در تعدادی از استان‌ها (شامل استان گلستان)، حمایت خواهند کرد.

متقاضیان شرکت در این طرح‌ها می‌توانند برای مشاهده راهنمای ویدئویی و متنی ثبت درخواست گرنت جوانه، دریافت شیوه‌نامه اجرایی، دریافت کاربرگ‌ها و لینک ثبت‌نام به آدرس https://b2n.ir/grant.golestanpark مراجعه نمایند.

ضمناً سرکار خانم حسینی به عنوان نماینده طرح گرنت جوانه در استان گلستان به شماره همراه 09379590378 آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی می‌باشد.