نویسنده: 1 0 1359 تاریخ انتشار : 17 دی 1397

جشنواره هنری هفته پژوهش با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های ملی» برگزار می‌شود

دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری، جشنواره هنری هفته پژوهش با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های ملی» را برگزار می‌کند.

ه گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، مدیریت آب‌وخاک، حمل‌ و نقل و آلودگی محیط‌زیست، سلامت و درمان، فرهنگ و سرمایه اجتماعی و فضای مجازی موضوعات این جشنواره مي‌باشند که در دو بخش «دانشجویان، فارغ التحصیلان و پژوهشگران» و «دانش آموزان» در رشته‌های کاریکاتور، عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه مستند و انیمیشن(حداکثر ۶۰ ثانیه) برگزار خواهد شد.
تعداد آثار ارسالی در هر بخش سه مورد مي‌باشد و تمامي شرکت‌کنندگان مي‌بايست از طریق نشانی اینترنتی www.atf.gov.ir  در جشنواره ثبت نام و آثار خود را ارسال نمايند.
گفتني است مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره در تاریخ ۲۷ آذر همزمان با هفته پژوهش، برگزار خواهد شد و آثار برگزیده نیز در نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش که از تاریخ سوم تا ششم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود به نمایش گذاشته می‌شود.
لازم به ذكر است مهلت ارسال آثار برای این جشنواره به دليل استقبال خوب دانش‌آموزان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و پژوهشگران تا دهم آذر ۹۷ تمدید شده است.