حرکت زیستبوم نوآوری گلستان در مسیری نو// مشاور نوجوان پارک علم و فناوری گلستان منصوب شد
در راستای بهرهگیری از ظرفیتها، ایدهها و نگاه خلاق نسل نوجوان در مسیر توسعه نوآوری و کارآفرینی، رییس پارک علم و فناوری گلستان برای نخستین بار یک مشاور نوجوان منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر حسین مومنی در جلسهای که با حضور ممشلو مشاور جوان استاندارگلستان در محل این پارک برگزار شد، طی حکمی «دیانا انصاری» را به عنوان مشاور نوجوان پارک علم و فناوری گلستان منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است:
«با عنايت به ضرورت بهرهگيري از ظرفيتها، ايدهها و نگاه خلاق نوجوانان در توسعه نوآوري و کارآفريني و با توجه به شايستگيها، علاقهمندي و روحيه فعال شما، بدينوسيله سرکار عالي را به عنوان مشاور نوجوان پارک علم و فناوري گلستان منصوب مينمايم. انتظار ميرود در اين مسئوليت، با ارائه ديدگاههاي نو، خلاقانه و همسو با اهداف پارک علم و فناوري، زمينهساز ارتقاء مشارکت نسل نوجوان در مسير پيشرفت علم و فناوري و تحقق شعار «فناوری برای آیندهای بهتر» باشيد.»
رئیس پارک علم و فناوری گلستان ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب، بر اهمیت توجه به نسل نوجوان و بهرهگیری از ایدهها و انگیزههای آنان تأکید کرد و افزود: «این رویکرد میتواند پلی میان دنیای علم و فناوری با دنیای پرنشاط نوجوانان ایجاد کرده و آیندهای روشنتر را برای زیستبوم نوآوری و کارآفرینی استان رقم بزند.»
این انتصاب اقدامی نوآورانه در راستای مشارکت مؤثر نوجوانان در فرآیندهای علمی، فناورانه و کارآفرینانه محسوب میشود.
گفتنی است، در حال حاضر «دیانا انصاری» دانشآموز پایه یازدهم رشته ریاضی و از فعالان فناور در کارخانه نوآوری گرگان میباشد.






