نویسنده: 1 0 1151 تاریخ انتشار : 16 دی 1397

ديدار دكتر حسام با نماینده مردم علی‌آباد كتول در مجلس شوراي اسلامي

دكتر حسام، رئيس پارك علم و فناوري گلستان با حضور در دفتر اسدالله قره‌خاني، نماینده مردم علی‌آباد كتول در مجلس شوراي اسلامي با وي ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان، دكتر موسي حسام به اتفاق دكتر آيداني معاون پارك علم و فناوري گلستان با حضور در دفتر نماینده مردم علی‌آباد كتول در مجلس شوراي اسلامي به ارائه گزارش عملكرد اين پارك در سال گذشته پرداخت.

وي با بيان اينكه توسعه زيرساخت هاي مربوط به پارك علم و فناوري در جاي‌جاي استان گلستان در دستور كار اين نهاد قرار دارد، تصريح كرد: ساخت و توسعه اين زيرساخت‌ها درعلي‌آباد كتول، در كانون توجه اين اداره قرار گرفته است.

دكتر حسام با اشاره به برنامه‌ريزي پارك علم و فناوري گلستان در سال جاري براي ايجاد كانون شكوفايي خلاقيت در شهرستان علي‌آباد كتول، خواستار حمایت همه‌جانبه دکتر قره‌خانی در اجرايي شدن اهداف توسعه‌محور پارك علم و فناوري در اين شهرستان شد.

در ادامه اين ديدار دكتر اسدالله قره‌خاني، نماینده مردم علی‌آباد كتول در مجلس شوراي اسلامي و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ضمن استقبال از پيشنهاد صورت‌گرفته توسط پارك علم و فناوري گلستان، بيان داشت: اينجانب به اتفاق ديگر مسئولان شهرستاني تمام تلاش خود را در جهت تامين زيرساخت‌هاي لازم جهت ايجاد كانون شكوفايي خلاقيت و يك مركز رشد در اين شهرستان بكار خواهيم گرفت.

دكتر قره‌خاني در پايان با ضروري خواندن توسعه زیرساخت‌ها و اراضی مورد نیاز پارک علم و فناوري گلستان در سطح استان، آمادگی خود را براي تلاش در جهت تامین این نیازها اعلام نمود.