نویسنده: روابط عمومی 0 253 تاریخ انتشار : 04 مرداد 1404

با هدف حمايت از توسعه اقتصاد دانش‌بنيان رقم مي‌خورد؛

سفر هيأت کاري معاونت علمي و فناوری ریاست جمهوری به استان گلستان

سفر هيأت کاري معاونت علمي، فناوري و اقتصاد دانش‌بنيان رياست جمهوري به استان گلستان، با هدف تقويت زيست‌بوم فناوري و نوآوري، توسعه و ارتقاي ظرفيت‌هاي فناورانه استان برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رساني معاونت علمي، فناوري و اقتصاد دانش‌بنيان رياست‌جمهوري، تورج امرايي معاون توسعه شرکت‌هاي دانش بنيان معاونت علمي، فناوري و اقتصاد دانش‌بنيان از حضور مديران و کارشناسان معاونت توسعه شرکت‌هاي دانش‌بنيان در تاريخ هشتم مردادماه در استان گلستان خبر داد و گفت: هدف از اين حضور، بازديد از شرکت‌هاي فعال، بررسي مشکلات و چالش‌هاي آنان و ارائه راهکارهايي جهت رفع موانع است.

وي ادامه داد: اين سفر شامل نشست‌ها و بازديدهايي از مراکز رشد، پارک‌هاي علم و فناوري و شرکت‌هاي دانش‌بنيان است و فرصت مناسبي براي تبادل نظر با مديران و نخبگان استان خواهد بود.

معاون توسعه شرکت‌هاي دانش‌بنيان درخصوص اهداف کليدي اين سفر بيان کرد: تشکيل شوراي اقتصاد دانش‌بنيان استان، بررسي مسائل و مشکلات شرکت‌هاي فناور، حمايت و توسعه اين شرکت‌ها و تقويت همکاري ميان بخش خصوصي و مسئولان استاني از جمله اهداف مهم اين برنامه است. همچنين بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، در اين سفر نشست‌هاي تخصصي با مسئولان استاني و بخش خصوصي نيز برگزار مي‌شود تا مصوباتي مؤثر در تقويت زيست‌بوم فناوري و رفع چالش‌ها تدوين شود.

امرايي در پايان خاطرنشان کرد: اين سفر در راستاي تحقق سياست‌هاي کلان کشور در حمايت از اقتصاد دانش‌بنيان و نقش‌آفريني شرکت‌هاي دانش‌بنيان در توسعه منطقه‌اي و ملي انجام مي‌شود و نشانگر اراده قوي در بهبود بسترهاي کسب‌وکار و نوآوري در استان گلستان است.