نویسنده: روابط عمومي 0 1303 تاریخ انتشار : 26 خرداد 1398

با تغییرات جدید در نحوه نام‌نویسی؛

فراخوان جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی منتشر شد

معاون پارك علم و فناوري گلستان از انتشار فراخوان شرکت در پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خبر داد.

دكتر آيداني صبح امروز در گفت‌‌وگو با واحد روابط عمومي پارك علم و فناوري گلستان بيان داشت: فن‌آفرینان برای شرکت در بخش مسابقه‌ای این دوره از جشنواره، فقط تا پایان تیرماه فرصت دارند با ارائه ویدیویی پنج دقیقه‌ای در این فراخوان شرکت کنند.

وي ادامه داد: در کارگروه مسابقه‌ای طراحان کسب‌وكار، جشنواره پانزدهم با نگاه ویژه به جوانان خلاق دارای ایده‌های نو و تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی دانشگاهی پرداخته و تلاش می‌شود ایده‌های نو با قابلیت تجاری‌سازی پذیرش و ارزیابی شود.

معاون پارك علم و فناوري گلستان افزود: در بخش جوان از متولدان 74 به بعد هم با شعار «یک ایده خوب، یک تیم خوب» فضایی مناسب برای رقابت جوانان برنامه‌ریزی شده است.

دكتر آيداني همچنين تصريح كرد: در بخش دانشجویی این رویداد بزرگ علمی نیز با شعار «از پایان‌نامه به کسب‌وکار» با هدف تسهیل و تشویق دانشجویان به تجاری‌‌سازی دستاوردهای پژوهشی برنامه‌ریزی شده است و شامل شرکت‌‌کنندگانی می‌شود که یکی از دستاوردهای پژوهشی خود در دانشگاه‌ها را با دریافت مجوز از دانشگاه مربوطه تبدیل به طرح کسب‌وکار کنند.

وي خاطرنشان كرد: شرکت‌کنندگانی که شرایط بخش‌های جوان و دانشجویی را ندارند هم می‌توانند در بخش آزاد این جشنواره با شعار «حل مسائل اساسی و چالش‌های کشور» شرکت کنند؛ اضافه شدن جایزه فن‌آوری صنعت‌ساز دکتر محمود شیخ زین‌الدین در کارگروه مسابقه‌ای فن‌‌آفرینان از دیگر تغییرات جشنواره پانزدهم است.

مدير فن‌بازار منطقه‌اي گلستان با بيان اينكه پانزدهمین جشنواره ملی فن‌‌آفرینی شیخ بهایی، 29 و 30 آبان امسال همزمان با هفته جهانی کارآفرینی برگزار می‌شود، گفت: سه شرط اصلی شرکت‌ها برای حضور در این بخش، نوآوری و فناوری در تولید محصول یا ارائه خدمت، عرضه محصول یا خدمت به بازار و تولید ثروت با حداقل 51 درصد سهام متعلق به بخش خصوصی است.

دكتر آيداني در پايان، 31 خردادماه را آخرين مهلت ثبت‌نام با تخفيف در اين جشنواره عنوان كرد و گفت: علاقه‌مندان به حضور در بخش نمایشگاهی و رویدادهای جانبی می‌توانند پس از مشخص شدن جزئیات از طریق سایت جشنواره به نشانیshtf.ir  که متعاقبا اعلام خواهد شد اقدام به ثبت‌نام نمايند.