نویسنده: 1 0 1206 تاریخ انتشار : 17 دی 1397

نشست صمیمانه رئیس و مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری گلستان با روسای دانشگاه منابع طبیعی گرگان و دانشگاه گنبد

در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گلستان، روسای دانشگاه‌های گنبد و منابع طبیعی گرگان با حضور در غرفه پارک علم و فناوری گلستان، با رئیس و مدیر مرکز رشد پارک دیدار و گفت‌وگوکردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر نجفی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و دکتر طهماسبی رئیس دانشگاه گنبد به اتفاق معاونین با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از نمایشگاه و غرفه پارک و آشنایی یا محصولات فناورانه این مجموعه، با رئیس و مدیر مرکز رشد پارک دیدار و نشست صمیمی را برگزار کردند.

در این نشست دکتر نجفی‌نژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس و مجموعه پارک علم و فناوری گلستان در برگزاری این نمایشگاه، بر لزوم حفظ این همدلی بین دانشگاه منابع طبیعی با پارک علم و فناوری تاکید کرد.

دکتر طهماسبی رئیس دانشگاه گنبد نیز ضمن تشکر از رئیس پارک علم و فناوری گلستان، از اعلام آمادگی این دانشگاه برای همکاری بیش از پیش با مجموعه  پارک علم و فناوری در جهت رشد و تعالی استان در حوزه فناوری خبر داد.

در پایان این نشست دکتر حسام رئیس پارک علم و فناوری گلستان نیز ضمن تشکر از همکاری دستگاه‌های دولتی استان در برگزاری این نمایشگاه، از حضور روسای دانشگاه‌ها در غرفه پارک علم و فناوری ابراز خرسندی کرد.