پيام تبریک رييس پارک علم و فناوري گلستان به مناسبت آغاز سال تحصيلي جدید
دکتر حامد پاکنژاد رئیس پارک علم و فناوری گلستان، در پيامي ضمن گراميداشت آغاز هفته دفاع مقدس، فرا رسيدن سال تحصيلي جديد را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری گلستان، متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالي
{ يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ }
خداوند آنهايي را که ايمان آوردهاند و کساني را که دانش يافتهاند، به درجاتي برافرازد.
«سوره مجادله، آيه 11»
نخستين روزهاي پاييز و فرا رسيدن بهار علم و دانش، براي همه خرد جويان و دوستداران دانش، آغاز فصلي نو براي تحوّل و پويايي را نويد ميدهد تا حرکتي پرشتاب را در مسير پيشرفتهاي علمي و شکوفايي انديشه آغاز نمايند.
تقارن آغاز سال تحصيلي جدید با هفته شکوهمند دفاع مقدس، سرآغاز يک حرکت پرشتاب علمي، فرهنگي، پژوهشي و مهارتي است و در این روزهای شورانگيز، ياد و خاطره حماسهسازان و شهيدان دفاع مقدس به ويژه معلمان و دانشآموزان شهيد را گرامي ميداريم.
در اين روزها که مدارس، دانشگاه و مراکز آموزشي فصلي نو را براي سرمايههاي ارزشمند اين مرزوبوم رقم ميزنند، تلاش خواهيم کرد با حمايت از نوآوري، فناوري و خلاقيت سهمي در توسعه دانشبنيان اقتصاد ايران داشته باشيم و در اين راه، با همراهي فرهيختگان و نخبگان و با آگاهي از اولويتهاي نظام جمهوري اسلامي ايران براي تحقق برنامههاي دولت، تلاش بيشتر را سرلوحه خود قرار خواهيم داد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده پارک علم و فناوری گلستان، آغاز سال تحصيلي جديد را به دانشآموزان عزيز، دانشجويان، طلاب، معلمان و اساتيد و مردم فهيم و فرهنگدوست گلستان، تبريک و تهنيت عرض نموده، از خداوند منان سال تحصيلي سرشار از موفقيت را براي جويندگان علم و دانش آرزومندم.





